معرفی کتاب

«ناجی» به دزفول رسید

امکان تهیه حضوری و تلفنی کتاب ناجی از کتابفروشی وارثین دزفول

امکان تهیه حضوری و تلفنی کتاب ناجی از کتابفروشی وارثین دزفول

«ناجی» به دزفول رسید

«ناجی» روایت زمانه و زندگی شهید محمد حسین ناجی دزفولی است.

«ناجی» اولین کتاب از شهدای دزفول است که توسط انتشارات «سوره مهر» منتشر می شود.

کتاب «ناجی» را می توانید از کتابفروشی وارثین به صورت حضوری یا تلفنی  در شهرستان دزفول تهیه فرمایید.

آدرس کتابفروشی وارثین : خیابان امام خمینی شمالی ، تقاطع بوذرجمهری

تلفن: ۴۲۵۴۵۲۲۰-۰۶۱ و ۰۹۳۰۱۵۲۸۳۱۷

شهید حسین ناجی را می توانم یک شخصیت چند بعدی،  چند وجهی و جامع  تفسیر کنم. مطالعه ­ی ۷۰۰ صفحه خاطره و مصاحبه ی پیاده سازی شده از حدود ۸۰ راوی در خصوص حسینی که در هفتم فروردین ۱۳۶۱یعنی همان سال­های اولیه جنگ، به شهادت رسیده بود، ابتدا مرا به مرز شیفتگی رساند و سپس در تلفیقی از حیرت و اشتیاق ، هر بار تشنه ­تر و ریزبینانه ­تر خواندن خاطراتش را از سر ­می گرفتم.

با شهیدی مواجه بودم که از همان کودکی برای اهدافش ریل گذاری کرده بود. هر آنچه او را به هدفش می رساند در پازل زیستنش می آورد و هرچه او را از هدف دور می کرد، از دامنه ی زندگی اش حذف کرده بود.

از کودکی ! دقیقا از کودکی. کسی که کلاس دوم دبستان به خاطر بی حجابی معلمش ترک تحصیل می کند، یک شخصیت معمولی نیست.

خصوصیت بارز دیگر حسین دوندگی و خستگی ناپذیری در راه رسیدن به آرمانهایش است. استفاده از ثانیه ثانیه ی عمرش و تلف نکردن وقت. حسین از همان کودکی مشغول دوندگی است تا لحظه ی شهادت. آرام و قراری در این شخصیت پیدا نمی شود. حتی یک خواب راحت و آرام.

قطار زندگی حسین بارها در مسیر کمال طلبی اش، ریل عوض می کند، اما از حرکت نمی ایستد و جهت حرکتش عوض نمی شود.  در همان کودکی ، زمانی ترک تحصیل می کند و می چسبد به کار  و در مقطعی در کنار کار می چسبد به دروس حوزه و طلبگی. برای قدکشیدن کمالاتش به قم هجرت می کند و بعدها طلبگی را بخاطر پاسدار شدن، رها می کند. حسین مدام در حال تکاپو است برای رسیدن به یک گمشده. برای رسیدن یک هدف متعالی.

حسین شخصیتی است که مرور یک باره اش فقط عطش می ریزد به دل آدم و هر چه بیشتر با او آشنا می شوی تشنه تر می شوی برای ادراک او و ناخودآگاه تصمیم می گیری برای اینکه مثل او شوی. اصلاً انگار از لابلای واژه ها بیرون می آید تا دستت را بگیرد و تو را به حقیقت واقعی وصل کند.

«ناجی» سراسر الگوست. از سیر و سلوک تا تکنیک های بی نظیر مدیریتی. از روش های خلاقانه ی تربیت دینی و اخلاقی و سبک زندگی اسلامی تا اندیشه های ناب ولایی و البته بینش های بی نظیر سیاسی.

«ناجی» سراسر الگوست. الگوی یک جوانِ عارفِ بصیرِ ولایت مدار و یک مدیر خلاق و اخلاق مدارِانقلابی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا