یادهای ماندگار

بچه ها! عاشق هيچ وقت تظاهر به علاقه نمي­ كند

بخشی از کلام و نصیحت های طلبه و پاسدار شهید حسین ناجی

 بالانویس:

این روزها مجالی پیش آمده است که با زندگی و خاطرات طلبه و پاسدار شهید حسین ناجی محشور باشم. کتاب زندگی حسین، توسط بچه های گروه روایتگران شهدای دزفول، دارد آخرین مراحل تدوین را طی می کند و ان شاالله به زودی منتشر می شود.

این جملات حسین ناجی ، بدجوری با دلم بازی کرد. دلتان را بسپارید به گرمای کلام عاشقانه اش. چقدر این جملات حال آدم را خوب می کند.

بچه ها! عاشق هيچ وقت تظاهر به علاقه نمي­ كند

 

 اگر عبادت ما بدون روح باشد،‌ بدانید که یقیناً به مرور پوسيده شده و از بين خواهد رفت. اگر عبادت روح نداشته باشد تبدیل می­شود به عادت و عادت هم که ویران­ کننده و عامل مخرب حس و حال معنوي و طراوت روح انسان است

سعي كنيد نماز  که می­ خوانید، عاشقانه بخوانید! روزه که می­ گیرید، عاشقانه امساک کنید! ارتباط برقرار كنيد با محبوب و معشوقی که مدعی دوست داشتنش هستید.در عبادتان تفکر کنید. بیاندیشید که آیا اين عبادت شما، فقط يك رياضت است يا یک رابطه­ ی صمیمانه و دوستانه­ ی عاشق و معشوق؟!

 بچه­ ها! عاشق هيچ وقت در مقابل معشوقش تظاهر به علاقه نمي­ كند، هیچ وقت! اگر اظهار علاقه، تظاهر باشد، دیگر رابطه عاشقانه نیست و اصلاً عشقی وجود ندارد.

بچه­ ها! سعي كنيد عاشق باشيد! عاشق خدمت كردن!‌ منتظر نباشيد كه كسي به شما بگويد خدا قوت، کسی ازتان تشکر کند و یا کسی قدر کار و تلاش و مشقتی را که کشیده­ اید بداند. بلكه تازه منتظر باشيد كه در اين راه تشر و نهيب هم بخوريد.

منتظر باشید تازيانه ­ي زمانه به شما برخورد کند چرا که هيچ كدام از معصومين در آسايش و آرامش به سر نبرده اند.

بچه­ ها! ما خاك پاي خادمين و دربانان معصومين هم نمي­شويم!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا