خاطره شهدا

وقتی «حاج قاسم سلیمانی» برای  «قاسم سلیمانی» فاتحه خواند

روایت یک اتفاق نادر! وقتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، نام خود را بر سنگ نوشته ی یک مزار در دزفولمی بیند

بالانویس:

عروج پدر شهیدان والامقام قاسم و یعقوب سلیمانی ، باعث شد تا روایت حضور سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی بر مزار شهید «قاسم سلیمانی» را در الف دزفول روایت کنم. باشد که همیشه رهرو و رهپیمای سلیمانی های شهید این مرز و بوم باشیم.

 

وقتی «حاج قاسم سلیمانی» برای  «قاسم سلیمانی» فاتحه خواند

روایت یک اتفاق نادر! وقتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، نام خود را بر سنگ نوشته ی یک مزار در دزفول می بیند

 

پس از رجعت پیکر پاک و مطهر پاسدار شهید مدافع حرم « علی سعد» در فروردین ماه ۹۸ که در بهمن ماه ۱۳۹۴ در خانطومان به شهادت رسیده و جاویدالاثر گردیده بود، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، بدون اعلام قبلی به دیدار خانواده ی این شهید در شهر امام شهرستان دزفول می آید.

حاج قاسم پس از این دیدار برای ادای احترام به مزار این شهید معظم و سایر شهدا، در بین خیل عظیمی از مردم شهید پرور شهر امام و میانرود دزفول در گلزار شهدای اسحاق ابراهیم حاضر می شود.

پس از قرائت فاتحه بر مزار شهدای سعد ، لابلای مزارهای مطهر گلزار قدم می زند و اسامی شهدای مدفون در آن بهشت زمینی را از نظر می گذراند که ناگهان نگاهش روی سنگ مزار یکی از شهدا ثابت می ماند.

«شهید قاسم سلیمانی»

این تشابه اسمی برای حاج قاسم ، آنچنان جالب  و دلنشین به نظر می آید  که سراغ از شهید و خانواده اش می گیرد و سپس لبخندی روی لب هایش شکوفا می شود و می گوید: « انگار ما هم شهید شده ایم و نمی دانستیم! »

و امروز حاج قاسم سلیمانی و  قاسم و یعقوب سلیمانی و سایر شهدایی که سال هاست عند ربهم یرزقونند، همنشین هم در بهشت برزخی پروردگار هستند.

 

روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا