دست‌نوشته‌ها
موضوعات داغ

بی غیرتی و بی شرفی امثال شما مال دیروز و امروز نیست

در پاسخ به توهین یکی از سلبریتی های بی غیرت به جانباز مدافع حرم

بی غیرتی و بی شرفی امثال شما مال دیروز و امروز نیست

در پاسخ به توهین یکی از سلبریتی های بی غیرت به جانباز مدافع حرم

جناب سلبریتی

ماجرای یاوه گویی های تو و امثال تو ، مال دیروز و امروز نیست

ماجرای نمک خوردن و نمکدان شکستن، تازه نیست.

تنها افت فشار خون و افت قند خون و افت ضربان قلب نیست که آدم ها را به مرز مرگ می برد،

گاهی افت شرف، افت غیرت و افت حیا هم آدم ها را به مرگ نزدیک می کند. اما آن مرگ کجا و این مرگ کجا؟

جناب سلبریتی

با خواندن اوج بی غیرتی تان نسبت به جانبازی که برای حفظ ناموس شما ، تا آخر عمر روی ویلچر نشست، خواستم از ناموس برایتان بگویم، دیدم که با این واژه بیگانه اید.

خواستم بگویم اگر امثال همین کوه های غیرت نبودندکه در مرزهای آبی و خاکی و هوایی و در فراسوی مرزها، مدافع حریم آرامشتان باشند،  باید حالا یا بردگی بعثی ها را می کردید یا سرتان را عین گوسفند زیر تیغ داعشی ها می بریدند و تکلیف ناموستان هم که مشخص بود. دیدم باز به واژه ناموس می رسم که باز هم بی فایده است گفتنش.

نمی شود با امثال شما در خصوص غیرت و معرفت و حیا و عفت و ناموس و چنین واژه های مقدسی حرف زد.  چرا که مثل بسیاری دیگر از مبانی انسانی و اخلاقی، اعتقادی به آن ندارید. دیگر مبانی اسلامی پیشکش.

فقط خواستم نکته ای را خدمتتان گوشزد کنم.

خواستم بگویم: ماجرای بی وفایی و بی شرفی شما و امثال شما که حتی برای کسانی که سال ها جلویتان نان ریخته اند هم دم تکان نمی دهید، مال دیروز و  امروز نیست.

اگر از وصف شما درآیات قرآن در قالب «أُولئِكَ كَالْأَنْعامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ» بگذریم ، شهدای ما چهل سال پیش هم که رفتند تا جانشان را فدا کنند برای آرامش امروز ما، هم امثال شما را می شناختند و هم علم به بی شرفی تان داشتند، اما از باب تکلیف و غیرتشان رفتند.

برای همین بود که مثلاً شهید طیب طاهر در وصیتنامه اش نوشت:

« درباره ی مظلومیت شهدا می گویم. آنها رفتند از یک سو خوشحال که به کمال رسیدند و از سوی دیگر نگران که آیا کسی پا روی خونشان نمی گذارد؟ پس بدانید ای مردم که شهدا با بعضی از شما خون دل خوردند و همچون شمع سوختند و صحبتی نکردند . اما بدانید در روز یوم الحساب از شما سوال می کنند که در مقابل خون گرانمایه ی شهدا چه کردید»

مجید و امثال مجید خوب می دانستند، روزی عده ای بی غیرت مثل شما پیدا می شود که حرمت تصویرشان را هم نگه نمی دارند و به عکسشان هم رحم نمی کنند. اما با این وجود رفتند، چون غیرت حالیشان می شد.

جناب سلبریتی!

تف به این بی غیرتی و بی شرفی.

در کشورهایی که بویی از اسلام هم نبرده اند، زخم خوردگان جنگ برای مردمشان حرمت دارد و نه شنیده ام و نه دیده ام که در دنیا کسی چنین بی حرمتی هایی کرده باشد.

فعلاً خوش باشید. در این بی خیالی مسئولین و بسیاری از غیرت های کاغذی و شیشه ای و صندلی هایی که حفظش از حرمت شهدا و گاه اهل بیت مهم تر است.

خوش باشید.

دنیا که همه جوره به کامتان است و هر چه بگویید و انجام دهید هم کاری به کارتان ندارند. حتی برای این متن هم ممکن است گوش مرا بپیچانند.

اما بدانید روزی ، روزگارتان به سرخواهد رسید و فالوورهای اینستاگرام ، هیچ کس را عاقبت بخیر نکرده اند. منتظر باشید تا روز حقارت و ذلالت تان فرا برسد.

صبح نزدیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا