دسته‌بندی نشدهصوت

پَسینِ شهدایی

حضور در برنامه پسین همدلی رادیو دزفول + فایل صوتی برنامه

 

دیروز توفیقی بود که در برنامه «پَسین همدلی» رادیو دزفول حضور پیدا کردم و در کنار مجری توانمند و اهل دل رادیو دزفول آقای« مسعود پرموز» گفتگوی خوبی در خصوص دفاع مقدس دزفول داشتیم.

از ظرفیت های دفاع مقدس دزفول گفتیم و و لزوم پرداختن به آن و مشکل گشا بودن شاخصه های مقاومت و پایداری دزفول برای زندگی های امروزی.

از شهدای دزفول حرف زدیم. چه آنان که کتاب روایت زندگیشان نوشته شده است و چه آنان که هنوز مظلوم و گمنام اند و باید خاطراتشان ثبت شود.

از مادران و پدران شهدا و یادگارهای دفاع مقدس گفتیم که یکی یکی از دست می روند. آن گنجینه هایی که هیچ جایگزینی ندارند.

از کتاب شهید ناجی حرف زدیم و ویژگی های کتاب و ویژگی ها و خصوصیات شهید حسین ناجی و از مادرش که خداوند حفظش کند ان شاالله.

از جوانمرد فراموش شده ی دزفولی «محمدعلی سرشیری» یادی کردیم. آن فرشته ی نجاتی که خیلی ها را از زیر آوار بیرون کشید و جانشان را نجات داد و  امروز بیمار و دلخسته از بی وفایی روزگار و آدم هایش کنج خانه افتاده است.

در آخر هم از شهدای تازه تفحص شده ی شهرمان که مظلومه و غریبانه و در سکوت تشییع شدند یادی کردیم و شعری به گویش دزفولی برای این شهدا خواندم.

عصر پنجشنبه خوب و با برکتی بود و مگر می شود جایی یاد شهدا باشد و باران برکت بارش نگیرد.

پیامک های متعددی از مردم شریف دزفول و خصوصاً خانواده های شهدا دریافت کردم که از همه سپاس گزارم و تعدادی از دوستان تقاضا کردند که شعر دزفولی « بِرارِ قَد بلندُم » را برایشان بفرستم.

آقای لطفی ، مثل همیشه لطف کردند و فایل برنامه را در اختیارم گذاشتند. تقدیم به تمام مخاطبان الف دزفول. لازم به ذکر است که خوانش شعر در انتهای فایل صوتی صورت گرفته است.

محتاج دعا

 

‫۴ دیدگاه ها

  1. سلام برادر عزیز
    إن‌شاءالله خداوند خیر دنیا و آخرت نصیب شما و والدین و خانواده محترمتان نماید.
    نمی‌دانم چگونه و با چه زبانی کمال تشکر و امتنان و قدردانی و… را داشته‌باشم ، به همین خاطر اجر و پاداش شما را از خداوند سبحان طلب می‌کنم ، و همچنین امیدوارم ظل توجهات ولی‌عصر بقیّةالله اعظم امام زمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرج) شاهد موفقیت ها و خدمات تان به شهدای عزیز و بخصوص گمنام باشیم.
    عزّت زیاد.

    1. سلام و ارادت.
      چقدر خوب است که برای آدم دعا می کنید….
      امید من به این دعاهاست وگرنه از کاسه ی خالی خود به خوبی باخبرم

  2. باسلام وارادت محضر برادر ودوست عزیزم دکتر موجودی
    دست نوشته ها و بیانات دلنشین شما از حماسه مردمی و مقاومت مردم دزفول بویژه شهدای گرانقدر وهمرزمان آنها همچنان برای آنان که مسیر مقاومت را دنبال می کنند شنیدنی و قابل تحسین است.
    بخصوص در این مقطع که متاسفانه عده ای از ادامه این مسیر جاماندند ولی جنابعالی همچنان همانند کوهی، استوار و ثابت قدم در دفاع از ارزشهای شهدا وانقلاب نقش آفرینید.
    با آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون انشا الله این تلاش وافر شما در دفاع از انقلاب، ولایت و شهدا همچنان در دفتر الهی حفوظ بماند. ارادتمند:مطیع رسول

    1. سلام به استاد ارجمندم و پیشکسوت حوزه دفاع مقدس
      پیام امثال حضرتعالی برای منِ حقیر باعث دلگرمی است.
      اما هم من می دانم و هم شما و هم مردم که اگر از نگاه زمینی ها در این مسیر معرفی شهدا و ارزش های دفاع مقدس هستیم، فقط و فقط لطف خدا و نگاه شهداست. همین.
      یک لحظه نگاهشان را ازمان بگیرند، تکلیفمان معلوم است.

      البته اینکه از نگاه آسمانی ها در این مسیر هستیم یا نه، بماند.

      لذا همه جوره به دعای شما و مردم عزیز و خصوصا مادران شهدا محتاجم
      باز هم از امیدآفرینی و دلگرمی شما استاد عزیزم تشکر می کنم.
      عاقبت بخیر باشید ان شالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا