دسته‌بندی نشدهفیلم

خداحافظ مادر

کلیپی کوتاه از مادر سرداران شهید سیف الله و یدالله صبور

کلیپی کوتاه از مادر سرداران شهید سیف الله و یدالله صبور

خداحافظ مادر

 

در سالروز وفات حضرت ام البنین  و روزی که در تقویم به عنوان تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است، مادر سرداران شهید سیف الله و یدالله صبور به فرزندان شهیدش پیوست.

مادری که به پاس خدایی زندگی کردنش، وقتی خدا بهترین هدیه ها را در دامنش  می گذاشت، شاکر بود و وقتی ، یکی یکی هدیه ها را و امانت ها را پس می گرفت هم شاکر بود و در تمام فراز و نشیب های زندگی، ذکر و شکر از لبانش قطع نشد. مادری که با ارزش ترین هدیه ها را تقدیم  خدا کرد. مادری که فرزندانش را کادو پیچ شده در تابوت سه رنگ فرستاد برای معبود ولی نشکست و قامت خم نکردند. با آن همه درد. با آن همه مشکل. با آن همه فراق.

این است ثمره ی فاطمی زندگی کردن. ثمره اینکه بخواهی هدیه ات را از خدا بگیری. اینکه هدف از زندگی کردنت خدا باشد. مسیر حرکتت  به سمت خدا باشد. اینکه ثانیه های زندگی ات را با قرآن و بشارت هایش و سخنان اهل بیت(ع) بگذرانی و دنبال آباد کردن آخرت باشی. اینکه دنیا برایت بازیچه باشد. اینکه دنیا را کوچک ببینی و بی اهمیت و فقط دنبال رضایت حق باشی.

 

این کلیپ کوتاه با تمام کهنگی و فرسودگی تصویرش  که مربوط به حوالی سال ۶۰ و پس از شهادت شهید سیف الله می باشد ،  ثانیه هایی از سال های صبوری این مادر بزرگوار را به نمایش می گذارد:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا