تاریخ‌نگاریفیلم

گفت: دوست دارم قبرم مانند حضرت زهرا(س) مخفی باشد

مادر کامبیز مرادی نسب از پسرش می گوید .. .

مصاحبه با مادر شهید تازه تفحص شده «کامبیز مرادی نسب»

قبل از اطلاع از پیدا شدن پیکر فرزند شهیدش

 

حال و هوای عجیبی دارند مادران شهدا و خصوصاً مادران شهدای مفقودالاثر. انتظار برای آنان واژه نیست. آنان انتظار را زیسته اند و می دانند چه بر سر آدم می آورد، اما همچنان صبورانه ایستاده اند.

در این مصاحبه ، مادر شهید تازه تفحص شده، کامبیز مرادی نسب هنوز از پیدا شدن پیکر فرزندش بی خبر است. او در گفتگو با خبرگزاری تسنیم از فرزندش می گوید.

از آرزوهایش و اینکه دوست داشت مفقود باشد و کسی خبر از مزارش نداشته باشد. از کارگری کردن های پسرش و مزدی که در نهایت یکجا می داد به خانواده های نیازمند.

شهید کامبیز مرادی نسب (نفر وسط)

از حال و هوای خودش می گوید. از حرف زدن های هر شبش با عکس پسر و از حضور همیشگی شاخ شمشادش و اینکه پسرش از همه چیز آگاه است و تمام اتفاقاتی را که برای خانواده قرار است رخ بدهد از قبل به او خبر می دهد.

از آرزوی های خودش… از اینکه اگر خدا پسرش را به او برگرداند یا بر نگرداند، اعتراضی ندارد ، اما آرزویش این است که فرزندش شفاعتش کند و در محشر او را به عنوان مادر شهید قبول کنند.

شهید  کامبیز مرادی نسب ، متولد ۱۳۴۲ ، سرباز ژاندارمری در تاریخ ۱۳۶۷/۰۴/۲۱ در منطقه پدافندی زبیدات ،جاویدالاثر شدو پیکر پاک و مطهرش پس از ۳۲ سال کشف و از طریق آزمایش DNA شناسایی گردیده است.

فیلم مصاحبه خبرگزاری تسنیم را با این مادر شهید ببینید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا