تاریخ‌نگاری

الف دزفول میهمان گوشی های تلفن همراه شد

معرفی نرم افزارهای «الف دزفول»و «چفیه خونین» کاری از محمدروشندل پور

الف دزفول میهمان گوشی های تلفن همراه شد

معرفی نرم افزارهای «الف دزفول»و «چفیه خونین» کاری از محمدروشندل پور

 

حضرت آقا فرموده اند «اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم حتماً رئیس فضای مجازی می شدم» و این نیم خط جمله کافی است تا اهمیت این فضا و لزوم انجام فعالیت های ارزشی در این فضا و استفاده مفید جهت انتشار علوم و معارف دینی و مذهبی در آن مشخص شود.

و در این بین هستند جوانانی که بدون چشم داشت و با هزینه کردن وقت و سرمایه خود در این راه گام برمی دارند و فقط دنبال  رضایت حق هستند و رضایت اهل بیت(ع) و امیدوار به نیم نگاهی از شهدا.

لذا بر خود لازم دیدم ازدوست بزرگوارم «محمد روشندل پور » در خصوص پیگیری های مکرر و تلاش های فراوان و هزینه کرد ساعت ها وقت جهت تولید دو نرم افزار ارزشمند تلفن همراه در خصوص شهدای والامقام شهرستان دزفول تشکر و قدردانی داشته باشم. ان شاء الله که خداوند  و اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، مزد زحماتش را بدهند و شهدای والامقام لحظه به لحظه دستگیر و راهنمایش در زندگی باشند.

محمد روشندل پور – طراح نرم افزار

محمد روشندل پور،کارشناس ارشد زبان انگلیسی و معلم زبان آموزشگاه های دزفول، دو نرم افزار«الف دزفول » و «چفیه  خونین»  را به شرح زیر طراحی وتولید نموده اند که به صورت رایگان از «کافه بازار» قابل دانلود می باشند.

 نرم افزار «الف دزفول»

این نرم افزار که شامل مطالب وبلاگ الف دزفول به نویسندگی این حقیر می باشد دارای قابلیت هایی از جمله موارد زیر است:

۱- پس از نصب نرم افزار بر روی گوشی ، به محض اینکه وبلاگ الف دزفول به روز شود ، نرم افزار به صورت اتوماتیک به روز شدن را به کاربر اطلاع داده و مطلب جدید را در اختیار قرار می دهد.

 ۲- با استفاده از این نرم افزار مطالب الف دزفول به صورت آفلاین نیز قابل مشاهده بوده و هر مطلب جدید به مطالب قبلی افزوده شده و در نرم افزار ذخیره می شود.

به این ترتیب بدون نیاز به اتصال به اینترنت ، می توان مطالب وبلاگ را همیشه به همراه داشت.

 لینک دانلود نرم افزار «الف دزفول» از کافه بازار

 نرم افزار چفیه  خونین :

این نرم افزار که در خصوص شهید غلامرضا عارفیان می باشد ،موارد زیر را شامل می شود:

زندگینامه از زبان برادر شهید

دست نوشته های و برنامه های رادیویی شهید

 خاطرات دوستان و همرزمان شهید 

بخش صدا و سخنان شهید 

وصیت نامه صوتی شهید

عکس ها و تصاویر

شهید غلامرضا عارفیان که در دزفول به عنوان پدرمعنوی جلسات قرائت قرآن مساجد مشهور است، نقشی تاثیر گذار در تربیت نسل کودک و نوجوان داشته است. این شهید عزیز همچنین از سال ۵۹ تا ۶۲در کسوت تهیه کننده،نویسنده ، گزارشگر و گوینده برنامه های مختلف رادیودزفول در اوج جنگ تحمیلی، هنر متعهدانه خود را به نمایش گذاشت.او در چهارم اسفند سال۶۲ در عملیات خیبر مفقود شد و پیکر مطهرش پس از ۱۲ سال در آبان ماه سال ۱۳۷۴ توسط گروه تفحص کشف و در گلزار شهید آباد دزفول به خاک سپرده شد.  این نرم افراز انعکاس گوشه ای از خدمات خالصانه این شهید بزرگواراست.

لینک دانلود نرم افزار «چفیه  خونین» از کافه بازار

از همسنگران الف دزفول تقاضا داریم در سایت کافه بازار با پنج ستاره به این نرم افزارها امتیاز دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا