تاریخ‌نگاری

شروع به کار وبسایت الف دزفول

تداوم رسالت قدیم در قالبی جدید

✋🏻با سلام و تبریک ایام الله دهه فجر خدمت تمامی شما بزرگواران

⭕️مرداد ۹۸ بود که بنا به مصلحت هایی تصمیم گرفتم دیگر «الف دزفول» را به روز نکنم. خداحافظی الف دزفول از فضای مجازی برای من ثمره ماه ها اندیشیدن بود و برای مخاطبان، ناگهانی و شوک آور.
مرا با امواج متلاطم حدود ۱۵۰ پیام اعتراض مواجه کرد که خواستار ادامه ی راه هشت ساله ی «الف دزفول» بودند؛ اما من تصمیمم را گرفته بودم.

✅لکن در ماه های پس از خداحافظی چندین اتفاق باعث شد که در تصمیمم تجدید نظر کنم. مختصر و مفید بگویم. درخواست مکرر دوستان برای بازگشت الف دزفول ، تاکیدات ویژه و برجسته حضرت آقا در این ماه ها در خصوص موضوع شهدا ، بازدید روزانه حدود ۲۰۰ مخاطب از وبلاگ الف دزفولی که دیگر به روز نمی شد، شرایط ویژه اجتماعی- سیاسی این روزها و موارد متعدد دیگری موجب که به بازگشت دوباره فکر کنم.
بازگشت مجدد در ایام ویژه ای که نبرد رسانه ای به اندازه ی جهاد در میدان کارزار دارای اهمیت است و پیر و مرادمان اهمیت آن را به اندازه ی اهمیت انقلاب اسلامی می داند.

🔆به هر ترتیب باید برمی گشتم. اما قدرتمند تر و در گستره ای وسیع تر.
تصمیم گرفتم برای ماندگاری بهتر مطالب در فضای مجازی، تکثیر قوی تر و وسیع تر و جستجوی موفق تر اسناد و مطالب منتشر شده و عبور سریع تر مطالب الف دزفول از مرزهای شهر، با « سایت الف دزفول » کار را دنبال کنم.

💐و امروز در آغاز دهه مبارک فجر و چهل و یکمین بهار آزادی ، به یاری خدا و مدد گرفتن از شهدا، شروع به کار چهره ی جدید الف دزفول، اولین رسانه تخصصی مقاومت و پایداری شهرستان دزفول با قدمتی ۸ ساله را اعلام می کنم.

🎁در اینجا جا دارد که از برادر ارجمندم جناب آقای مهندس محمدی زاده که خالصانه و مخلصانه زحمت سنگین طراحی سایت و کارهای فنی آن را عهده دار شدند و نیز از دوستان ارجمندم در کانون تبلیغاتی آستان هنر شهرستان دزفول ، خصوصا برادر ارجمندم ژولا نژاد که طراحی لوگوی زیبای سایت را انجام دادند، سپاس گزاری ویژه ای داشته باشم.

✅ لازم به ذکر است که کلیه مطالب سال های ۹۰ و ۹۱ و ۹۷ و ۹۸ وبلاگ الف دزفول، در دسته بندی های مختلف با قابلیت دسترسی سریع به سایت منتقل شده است و مطالب مربوط به سال های ۹۲ تا ۹۶ به مرور به سایت منتقل خواهد شد.

🌴از همه ی شما بزرگواران برای موفقیت و سربلندی در ادامه ی این راه پر فراز و نشیب التماس دعا دارم.
سرافراز و عاقبت بخیر باشید.

علی موجودی
فعال فرهنگی و مدیر وبسایت الف دزفول

 

‫۶ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا