تاریخ‌نگاری

شب خونین شاهچراغ

آنان که این روزها برای برهنه شدن به خیابان ها ریختند، شریک قاتلان هستند

انالله و انا الیه راجعون

و بار دیگر ایران عزادار شد برای شهدایی که هنگامه الله اکبر اذان مغرب در یکی از بهشتی ترین حریم های زمین، به دست جلادان خون آشام تکفیری به شهادت رسیدند.

الف دزفول ضمن تسلیت این حادثه دردناک به محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج) و نیز رهبر معظم انقلاب و ملت شهیدپرور ایران و خصوصاً خانواده های معظم این شهدای مظلوم، این عملیات تروریستی ناجوانمردانه را محکوم می نماید و از مقامات مسئول کشور خواستار است ، حالا که برای تمامی دنیا پشت پرده ی این اغتشاشات و ناامنی ها روشن و واضح شده است، بدون مماشات و قاطعانه با مسببین این ناامنی ها برخورد و به اوضاع تلخ اخیر بدون هیچگونه تاخیر و رأفت و بخششی پایان دهند.

در ضمن پسرکان و دخترکانی که این روزها برای برهنگی و رسیدن به آزادی های حیوانی شان دل امام زمان (عج)، خانواده های شهدا و ملت شریف ایران را به دردآورده اند بدانند ، اولا هیچ گاه انقلاب شهوت بر شهادت پیروز نخواهد شد و یقین بدانند که دست هایشان در ریختن خون این شهدای مظلوم شریک است.

به یاری خدا این انقلاب تا تحویل بیرقش به دست صاحب الزمان برقرار خواهد بود و آنانکه برای شکستن ستون های استوارش خواب بی تعبیر می بینند روسیاه تر از همیشه رسوا خواهند شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا