تاریخ‌نگاری

امروز روز عمل است. «آگاهِ عامل» باشیم

به بهانه انتخابات ریاست جمهوری

 

💐حضور محترم تمامی همراهان و مخاطبان «الف دزفول»
✋🏻سلام و وقت بخیر

✍🏻سال های سال است که از شهدا می نویسیم و از شهدا می خوانیم ، به نیت اینکه بتوانیم شهید زندگی کنیم.
و چه زیبا و رازآلود امام راحلمان فرمود : «پنجاه سال عبادت کردید و خدا قبول کند، یک روز هم یکی از این وصیتنامه‌ها را بگیرید و مطالعه کنید و تفکر کنید»
و امروز در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و تأکیدهای مکرر ولی امر مسلمین در خصوص مشارکت حداکثری مردم، دقیقا یکی از همان روزهای حساس تاریخ است که بر ما واجب است چند خط از این وصیت نامه های شهدای شهرمان را برداریم و مطالعه و تفکر کنیم.

🌷چه زیبا شهید حسین ناجی در وصیتش برایمان نوشت: « هر كاري از دستتان برآيد براي جمهوري اسلامي و در راه رضاي خدا انجام دهيد و بدانيد كه ما «آگاه عامل» مي¬خواهيم نه «آگاه كاهل» كه در گوشه‏اي بنشيند و تنها انتقاد کند »

🌷چه زیبا شهید حسین بیدخ برایمان به یادگار گذاشت:« برادر، رفتن ما رفتني براي حركت توست . برادر ، ميروم تا تو بيائي ، اين راه اگر بي ياور بماند زندگي را از من دزديده اي. برادر ، ياد من راه من است . »

🌷چه زیبا شهید علی آخوند رجب در وصیتنامه اش نوشت: «بدانید شهدا بخون غلتیدند تا نظام اسلامى و الهى ایجاد گردد. پس اگر در این جهت کوچکترین سهل‌انگارى از هر کسى صورت گیرد، فردا روز قیامت باید جوابگوى این همه شهیدان باشید»

🌷و چه زیبا سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی نیز در وصیتشان فرمودند: « امروز قرارگاه حسین‌بن‌علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می مانند. اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند. »

📚این وصیت نامه ها تکلیف برای ما ایجاد می کند. سخنان ولی امر مسلمین و خواسته های ایشان از مردم تکلیف است. این انتخابات شاید مهمترین انتخابات در طول تاریخ کشور عزیزمان باشد.

🔅بیایید با شرکت پرشور خودمان و دعوت از افرادی که به دلیل بی کفایتی و بی تدبیری دولت کنونی و به دلیل نارضایتی از وضع موجود با صندوق های رأی قهر کرده اند، گام بزرگی برداریم در راستای شادی روح شهدایی که دوستشان داریم و سال هاست ازشان می خوانیم و می نویسیم و حالا و در این برهه از زمان دقیقا هنگام عمل کردن است.

✳️هنگام هنگامه دقیقا همین جاست. جایی که باید به شهید ناجی ثابت کنیم «آگاه عامل» هستیم. به شهید بیدخ ثابت کنیم راهش را می رویم و دزد زندگی او نیستیم و به شهید آخوند رجب بگوییم در دفاع از نظام اسلامی سهل انگار نیستیم و به حاج قاسم عزیز ثابت کنیم «مدافع حرم» هستیم.

🌸امروز روز عمل به آن همه آگاهی هایی است که از شهدا کسب کرده ایم. عمل امروز ماست که لبخند یا خدای نکرده اخم شهدایمان را به دنبال خواهد داشت.

✅بر همه ما وظیفه است که به تبعیت از اوامر رهبر معظم انقلاب و وصیت شهدایمان، آشنایان و اطرافیانمان را به رای دادن دعوت کنیم تا ان شاالله به فرموده امام مسلمین، رئیس جمهور با رأی بالایی انتخاب شود و بتواند کارهای بزرگی انجام دهد»

🌐این ثانیه های مقدس را از دست ندهیم و هر کداممان چندین نفر را به میدان بیاوریم تا باز هم سرافکندگی و شکست و حقارت دشمنان داخلی و خارجی را ببینیم. آنان که ماه هاست تلاش می کنند که ضعف این نظام و انقلاب را ببینند.

❤️به فرموده رهبر معظم انقلاب : « کار بزرگ مردم در روز جمعه اول اصل مشارکت و ثانیا نوع مشارکت و نوع انتخابات خواهد بود و امیدواریم خدای متعال دل‌ها را هدایت کند و بتوانیم به بهترین وجه در این عرصه ظاهر بشوی»

والسلام
علی موجودی
فعال فرهنگی و مدیر سایت الف دزفول

یک دیدگاه

  1. سلام صحبتهای خانم شهید دانش را راجب به شهید دانش خواندم خدایا زندگی نمایندگان اوایل انقلاب کجا وزندگی الان نمایندگان کجا به خاطر همین است که مملکت به این روز افتاده واین همه مردم ناراحت وناراضی از دولت ونظام میباشند خدا از سر تقصراتشون نگذرد امیدواریم آقای رئیسی بتواند مشکلی از مشکلات مردم را حل نمایدآلهی آمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا