فیلم
موضوعات داغ

فیلم لحظه اعلام خبر شناسایی هویت شهید عبدالکریم عبدال زاده به خانواده شهید

با حضور جمعی از مسئولین شهرستان دزفول در منزل شهید

در پی شناسایی هویت پیکر پاک و مطهر شهید جاویدالاثر عبدالکریم عبدال زاده ، چهارشنبه شب، جمعی از مسئولین شهرستان دزفول در منزل خانواده ی این شهید والامقام حاضر شد و خبر شناسایی پیکر این شهید را به خانواده ایشان ابلاغ کردند.

پیکر شهید عبدالکریم عبدال زاده سال ۱۳۹۵ توسط گروه تفحص کشف و به عنوان شهید گمنام در استان کرمان شهرستان رابر ، شهر هنزاء مدفون شده بود و کعبه ی حاجات مردم آن دیار و اینک با انجام آزمایشات تخصصی DNA ، پیکر پاک و مطهر او شناسایی گردیده است.

لازم به ذکر است که مادر شهید والامقام عبدالکریم عبدال زاده دار فانی را وداع گفته اند.

انتقال پیکر این شهید والامقام وابسته به نظر خانواده محترم شهید خواهد بود. در صورت رضایت خانواده شهید، مزار شهید عبدال زاده در هنزاء  از توابع شهرستان  رابر استان کرمان خواهد ماند و در صورت درخواست خانواده مبنی بر انتقال پیکر شهید به دزفول و دفن در مزار یادبودش ، اقدامات و تشریفات قانونی برای این انتقال توسط نهادهای مسئول انجام خواهد شد.

در ادامه فیلم لحظه اعلام خبر به پدر شهید عبدال زاده تقدیم می گردد

 

پاسدار شهید عبدالکریم عبدال زاده متولد ۱۳۴۳ در سن ۱۸ سالگی در مورخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی و در منطقه فکه جاویدالاثر گردید. مزار یادبود این شهید والامقام در گلزارشهدای بهشت علی دزفول زیارتگاه عاشقان است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا