یادهای ماندگار

پوستر شهدای موشکی مسجد نجفیه

طراحی زیبای استاد سید احمد آذرنگ درخصوص حادثه حمله موشکی به مسجد نجفیه

پوستر شهدای موشکی مسجد نجفیه

طراحی زیبای استاد سید احمد آذرنگ درخصوص حادثه حمله موشکی به مسجد نجفیه

انتشار در فضای مجازی برای اولین بار پس از ۴۲ سال

 

قبلاً حاج سید احمد آذرنگ را معرفی کرده بودم و از شاهکارهای هنری اش تصاویری را منتشر کرده بودم.  اثرزیبایش را برای عملیات طریق القدس و اثر جذاب دیگرش را برای ۲۲ بهمن ، یا طرح فوق العاده اش را برای شهدای فتح المبین

قبلاً هم گفته بودم که «سید احمد» ، همانند مرحوم «سید حبیب» برادرش و سایر برادران هنرمند دیگرش، هنرش را نذر شهدا و  انقلاب کرده است.

گفته بودم که حاج سید احمد اعتقاد دارد این نقاشی ها و کارهای هنری مشابه را، همه و همه با کمک و نگاه شهدا طرح زده است و ایده ها و ابتکارات را هدیه و لطف شهدا می داند و می گوید: هنگام نقش زدن بسیاری از این نقاشی ها، اشک می ریختم .

ماجرای طراحی پوستر شهدای حمله موشکی به مسجد نجفیه که برای اربعین این شهدا نقش زده است و یکی از آثار ماندگار هشت سال دفاع مقدس است، از زبان خودش به قلم زیبای خودش قطعا خواندنی است

 

پوستر مربوط به سیزده شهید حمله موشکی به مسجد نجفیه دزفول که برای مراسم اربعین شهدا توسط سیداحمد آذرنگ طراحی شده است.

خداوند حاج سید احمد را حفظ کند و روح ملکوتی برادر ارجمندش، هنرمند بی نظیر شهرمان، مرحوم سیدحبیب آذرنگ را با ارواح طیبه اهل بیت(ع) و شهدا محشور کند ان شاللله.

سید حبیبی که تا آخرین ثانیه های حیات دنیوی و ایمانی اش در حال نقش زدن چهره ی شهدا بود و آخرین نفس هایش را هم کنار قلم و ورنگ هایی کشید که قرار بود با آن ها نقش شهدای مدافع حرم دزفول را روی دیوار سپاه دزفول تصویر کند.

خداوند سید حبیب را بیامرزد و طول عمر با برکت به حاج سید احمد و سایر برادران رزمنده و هنرمند ایشان عطا فرماید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا