خاطره شهدا

خدايا! چقدر دوست داشتني و پرستيدني هستي

وصیتنامه شهید حادثه تروریستی حله عراق، شهید صدیقه رزاق پناه

بالانویس۱:

بارها و بارها گفته ام که در دنیای خادمی شهدا، ما هیچکاره ایم. فرمان حرکت دست شهداست و ما آنچه را انجام می دهیم که خواست و اراده ی آنهاست.

بالانویس۲:

امروز فرصتی پیش آمد تا قدری روی سایت کار انجام بدهم. بخش ویژه ی «بانوان شهید دزفول» را راه اندازی کردم و در این بین به ناگاه یاد شهید «صدیقه رزاق پناه» از شهدای تروریسی حله در سال ۱۳۹۵ افتادم. مدت ها بود می خواستم وصیت نامه ی این بانوی آسمانی را منتشر کنم که فراموش می کردم. به سراغ وصیتش رفتم. باز هم مثل همیشه فهمیدم که من به اختیار خود سراغ این واژه های آسمانی نرفته ام. چرا؟ تاریخ نگارش وصیت نامه را ببینید، خودتان دلیلش را خواهید فهمید . . .

خدايا! چقدر چقدر دوست داشتني و پرستيدني هستي

وصیتنامه شهید حادثه تروریستی حله عراق، شهید صدیقه رزاق پناه

 

بسم الله الرحمن الرحیم

يا الله، يا محمد(ص)، ياعلي، يا فاطمة زهرا، يا حسن، يا حسين، يا علي، يا محمد، يا جعفر، يا موسي، يا علي، يا محمد، يا علي، يا حسين، يا مهدي (عجل الله تعالي فرجه الشريف)

خدايا چگونه وصيت نامه بنويسم در حالي كه سراپا گناه و معصيت و سراپا تقصير و نافرمانيم اگر چه از رحمت و بخشش تو نااميد نيستم ولي ترسم از اين است كه نيامرزيده از دنيا بروم، رفتنم خالص نباشد و پذيرفته درگاهت نشوم.

يا رب العفو. خدايا نميرم در حالي كه از ما راضي نباشي. اي واي كه سيه روي خواهم بود. خدايا! چقدر چقدر دوست داشتني و پرستيدني هستي! هيهات كه بفهميم!

يا اباعبدالله شفاعتم كن! آه چقدر شفاعت لذت بخش است. چقدر آرامش خوبي به انسان دست مي دهد.

انسان آماده باشد براي ديدن رَبّش! ولي چه كنم كه تهي دستم. خدايا تو قبول كن !

شهید صدیقه رزاق پناه

عزيزانم اگر شبانه روز شكر گزار خدايا باشيم براي همه نعمتهايش هنوز كم است. آگاه باشيم وسوسه شيطان فريبمان ندهد. از خطر وسوسه هاي دروني و دنيا پرستي بر حذر باشيم. صدق نيت و خلوص در عمل تنها چاره ساز است.

 عزيزانم هميشه بياد خدا باشيد و دستورهای خدا را عمل كنيد. اهميت زياد به نماز اول وقت و دعاها و مجالس ياد اباعبدالله و شهدا بدهيد كه ره توشه و سعادت آخرت است و فرزندان خود را همانگونه كه اسلام مي خواهد تربيت كنيد. راه امام حسين و حضرت زينب را بروند ، سرباز امام زمان(عج) باشند.

از خداوند رحيم طلب عفو و بخشش ميكنم و از همه دوستان و آشنايان و عزيزانم اگر حقي گردنم دارند طلب آمرزش مي كنم.

اين مختصر را براي ادای تكليف و تعيين خط مشي براي باز ماندگان و برحسب وظيفه شرعي نوشتم. 

مرا فراموش نكنيد.

دوستدار شما: رزاق پناه ٢٠ ٨ ١٣٩٥ مصادف با ١٠ صفر

 

شهید صدیقه رزاق پناه به همراه فرزندش محمد نوری منش در حال برگشت از سفرزیارتی اربعین در حادثه تروریستی انفجار اتوبوس در حله عراق در مورخ ۴ آذرماه ۱۳۹۵ به شهادت رسید و مزار مطهر این مادر و پسر شهید در گلزار شهدای بهشت علی دزفول زیارتگاه عاشقان است

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. درود بر شما
    و «درود رحمت خداوند بر همه شهیدان راه حق که به واقع طریق مستقیم را با خونشان به ما نشان میدهند»

    ممنون بابت انتشار این کلمات ناب. فقط چند نکته اولا شهیده ، دوم اینکه چند جا کلمات به اشتباه تایپ شده اند.
    باز هم تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا