تاریخ‌نگاری

ستوان سوم «سجاد دالمن» از پرسنل ناجای دزفول به شهادت رسید

در درگیری با سارقین مسلح

 

🌷انا لله و انا الیه راجعون🌷

🌹ستوان سوم «سجاد دالمن» از نیروهای جان بر کف نیروی انتظامی شهرستان دزفول و از پرسنل کلانتری ۱۵ صفی آباد حین انجام ماموریت به شهادت رسید

🔻شامگاه دیشب شنبه‌ ۹مرداد ۱۴۰۰ حوالی ساعت ۲۲:۳۰، ستوان سوم «سجاد دالمن» از نیروهای خدوم و تلاشگر کلانتری ۱۵ صفی آباد در حین انجام ماموریت در عملیات تعقیب اشرار و سارقین مسلح  از ناحیه سر مورد اصابت گلوله سلاح کلاشنیکف سارقین قرار گرفت و به فیض عظمای شهادت نائل آمد. این افراد مسلح در محور “شوش – دزفول” به سمت گشت خودرویی پاسگاه “صفی آباد” اقدام به تیراندازی می نمایند که طی آن «سجاد دالمن» مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به شهادت می رسد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان دزفول تلاش برای شناسایی و دستگیری افراد مسلح در دستور ویژه پلیس قرار دارد. 

🌹 «سجاد دالمن» که به گفته ی همکارانش به تازگی مراسم نامزدی خود را برگزار کرده بود، از نیروهای کم نظیر و با اخلاق و خدمتگزار و مردم دار نیروی انتظامی شهرستان دزفول بود که مزد سال ها تلاش و خدمت خالصانه خود را گرفت و چند روزی قبل از آغاز دهه محرم، مهمان سفره اباعبدالله الحسین (ع) شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد. روحش شاد و یادش گرامی باد.

🏴الف دزفول شهادت این سرباز ولایت و شهید مدافع امنیت را محضر مبارک حضرت ولیعصر (ع) و رهبر معظم انقلاب ، پرسنل ناجا ، خانواده محترم شهید و مردم شهیدپرور دزفول تبریک و تسلیت عرض می نماید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا