تاریخ‌نگاری

و باز هم مادری دیگر پر کشید

مادر شهیدان « علیرضا و غلامعلی عرفان پور( رضاقلی) » به ملکوت اعلی پیوست

🌷 انا لله و انا الیه راجعون🌷

🌴 و باز هم مادری دیگر پر کشید

🏴 حاجیه خانم « *رشید علی نور* » ، مادر شهیدان « *علیرضا و غلامعلی عرفان پور* ( رضاقلی) » پس از سال ها صبوری در غم فراق فرزندان شهیدش به ملکوت اعلی پیوست.

💐الف دزفول مصیبت درگذشت این مادر بزرگوار را خدمت خانواده محترم ایشان و مردم شهید پرور دزفول تسلیت عرض می نماید.

لازم به ذکر است که شهید والامقام علیرضا عرفان پور متولد ۱۳۳۹ در ۱۶ دی ماه ۵۹ در سن ۲۰ سالگی بر اثر بمباران وحشیانه توپخانه رژیم بعثی عراق به شهرستان دزفول به شهادت رسید و برادرش غلامعلی عرفان پور، متولد ۱۳۴۲، ۲۶ تیرماه ۱۳۶۱ در سن ۱۹ سالگی و در عملیات رمضان و در منطقه پاسگاه زید جاویدالاثر شد و پیکر پاک و مطهرش در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۳۷۷ پیدا و به شهر و دیارش رجعت و در گلزار شهدای شهید آباد دزفول به خاک سپرده شد.

 

وصيت نامه برادر شهيد غلامعلي عرفان پور

بسم الله الرحمن الرحيم

كل نفس ذائقة الموت : هر انساني چشنده مرگ است و انسانها همه راهي ديار مرگ ميگردند . و ما از طرف خدا آمده ‏ايم و به سوي خدا باز خواهيم گشت . شهادت همچون درختي  سرسبز با قامتي رسا و شاخه هائي پر بار و ميوه هائي آبدار است . بعضي از انسانها در زير سايه هاي اين درخت مي رويند يعني به شهادت كه به قول امام خميني ، شهادت هديه اي است الهي كه بعضي از انسانها لايق آن مي‏باشند مي‏رسند .

 مردم قهرمان ايران . شما بايد پاسدار خون شهيدان باشيد و سازمانها و گرو هكهاي انحرفي را سركوب نمائيم و از گفته هاي امام امت پشتيباني كنيد تا توانسته باشيم شرق و غرب را ب زانو در بياوريم .

پدر و مادر عزيزم ناراحت نباشيد كه دومين فرزند خود را در راه خدا داديد . زيرا كه به گفتة امام خميني ما هرچه در راه اسلام بدهيم كم داده ‏ايم من كه به جبهه رفته‏ ام نه بخاطر ريا و خود نمائي است و نه بخاطر اين است كه از من در شهر تعريف كنند بلكه به خاطر نيت الهي است  كه در دلم دارم . مقداري پول و چيزهایي ديگر دارم كه اگر مورد احتياج خانواده بودند مي توانند بردارند و گرنه به مصرف مساجد برسانند . و خدا را خوش نيايد كه از خون من امثال من استفاده كنند و خداي ناكرده سوء استفادة مادي كنند و جهاد كنيد در راه خدا كه وظيفة همة انسانهاست كه در راه خدا جهاد كنند .

والسلام علي من التبع الهدي

مورخ ۲۹/۱۱/۶۰  غلامعلي عرفان پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا