تاریخ‌نگاری

الف دزفول ، تولدت مبارک

تولد دوسالگی الف دزفول

بالانویس۱:

۱۱ مرداد ماه «الف دزفول »دوساله شد. اما گذاشتم جشن تولدش را با عید فطر بگیرم و همچنین روز خبرنگار. جشن تولدی ساده و بی هیچ زرق و برقی. ساده مثل سنگ مزار شهدای شهرم.

بالانویس۲:

احتمالا پیش خودتان بگویید چقدر اعتماد به نفس کاذبی دارم که تولد الف دزفول را خودم تبریک می گویم. اما اگر به جای من باشید و یقین کنید که از این پنجره بیش از هر کس خودم مهمان شهدا می شوم و دستبوسی شان را می کنم و خود نقشی ندارم جز یک نگارنده، به من اجازه می دهید که اول خودم به الف دزفول تبریک بگویم.

الف دزفول ، تولدت مبارک

با تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه دوستان . در تولد دوسالگی الف دزفول حرفی برای گفتن ندارم، الا اینکه بگویم :«شهدای شهرم، متشکرم». ممنونم که دو سال است اجازه می دهید انگشت هایم توفیق این را داشته باشند که به یاد شما و به نام شما به حرکت درآیند و نگارش کنند.

شهدای شهرم ، تنهایم نگذارید و این پنجره را تا آخرین روزی که نفس دارم به رویم باز نگهدارید. من از این پنجره است که به بهشت سرک می کشم.

از همه ممنونم. از همه کسانی که به الف دزفول سر می زنند و نظر می گذارند. نقد می کنند و پیشنهاد می دهند و دلنوشته می نویسند.

از همه ممنونم و از همه سایت ها و رسانه هایی که مطالب الف دزفول را منتشر می کنند.

از همه ممنونم . از شهدای مظلوم و گمنام شهرم. از جانبازان، آزادگان و تمامی قهرمانان شهرم و دعا می کنم ای کاش روزی برسد که هر دزفولی یک پنجره باز کند و از قهرمانان شهرش بنویسد.

محتاج دعای همه هستم

یا علی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا