معرفی کتاب

«راه روشن» رونمایی شد

رونمایی از کتاب «راه روشن» به قلم آقای علی گل آرا در خصوص شهید سیدمجتبی ابوالقاسمی

«راه روشن» رونمایی شد

کتاب «راه روشن» به قلم آقای علی گل آرا رونمایی شد

«راه روشن » مقایسه ابعاد زندگی شهید ابراهیم هادی و شهید سیدمجتبی ابوالقاسمی است

 

 صبح دیروز از  کتاب تازه انتشار یافته  «راه روشن»  با حضور مسئولین شهرستان دزفول در مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول  رونمایی بعمل آمد.

 «علی گل آرا» نویسنده کتاب راه روشن با بیان اینکه  کتاب “راه روشن” وصف خاطرات شهید ابوالقاسمی شهیدمدافع حرم دزفول است؛ گفت: اگرچه آقای موجودی کتاب “سید زنده است” را درمورد این شهید والامقام نوشته است ولی بنده نیز تلاش کردم با کتاب “راه روشن” به این شهید ادای دین کنم.

 وی “راه روشن” را راهی ممتد و ادامه راه شهدای کربلا دانست و افزود: هرچه در مورد شهدا خوانده بودم در شهید ابوالقاسمی دیدم. برای مثال این شهید برای خود مزاری تعیین کرد و با توجه به اینکه بسیجی بود برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) اعزام نمی شد که در نهایت با اصرار و تلاش زیاد اعزام شد و بعد از ۲ هفته به مقام رفیع شهادت نائل آمد و پیکرش به میهن بازگشت.

نویسنده کتاب “راه روشن” با تاکید بر لزوم همکاری تمام نهادها برای بهره مندی بیشتر از گنچ عظیم دفاع مقدس اظهارداشت: استخراج حماسه‌ها یک بخش کار و ارائه هنرمندانه آنها برای جذب نسل جدید یک بخش مهم دیگر است. 

گل آرا با بیان اینکه ارزش‌های دفاع مقدس باید وارد آموزش و پرورش شوند، افزود: هیچ راهی برای مقابله با هجمه عظیم دشمن روشن‌تر از راه شهدا نیست./ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا