معرفی کتاب

«زلال» قدم  به دنیای نشر گذاشت.

روایت مستند زندگی شهید سیدرضا پورموسوی

 

کتاب «زلال» روایت مستند زندگی عارف شهید «سیدرضا پور موسوی» به قلم سرکار خانم «لیلا محمدی » توسط انتشارات سروش وابسته به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به چاپ رسید

«زلال» روایت یک نوجوان دزفولی به نام «سید رضا پورموسوی »است که در همان ایام نوجوانی واله و شیدای امام عصر(عج) می شود و برای وصال یار ، طی طریق می کند و در نهایت به آرزوی خود در دیدار دلدار می رسد.

« سید رضا » بر طبق سنت «آنکه را اسرار حق آموختند، قفل کردند و دهانش دوختند» مهر سکوت روی لب می زند و از این دیدارها حرفی به میان نمی آورد.

سیدرضا که پایش به جبهه های حق علیه باطل باز شده است، سال ها در عملیات ها و مناطق مختلف سرگرم جهاد اصغر و جهاد اکبر می شود و همچنان آن راز بزرگ را سر به مهر نگه می دارد.

او نهایتا در سوم فروردین ماه ۱۳۶۷ در عملیات والفجر ۱۰ در سن ۲۲ سالگی آسمانی می شود.

شهید سیدرضا پورموسوی

اما ماجرا به اینجا ختم نمی شود. پس از شهادت دستنوشته هایی از او پیدا می شود که پرده از اسراری شگفت ، عجیب و تکان دهنده برمی دارد. پرده از ارتباط با سید و آقای غایبش، همان آقایی که خبر شهادت را قبلا به او ابلاغ کرده است.

«زلال» به قلم لیلا محمدی، روایت زمانه و زندگی شهید سیدرضا پور موسوی و سیر و سلوک معنوی او و ماجرای دیدارهای او با قطب عالم امکان مهدی (عج) است و حاوی نکات اعتقادی خاص و ناب برای نسل نوجوانان و جوان است.

 

«زلال» توسط انتشارات  سروش ، در ۵۸۴ صفحه به چاپ رسیده است و چاپ اول آن به صورت کامل پیش فروش گردیده است و به محض آماده شدن چاپ دوم در سایت انتشارات سروش و کتابفروشی های سراسر کشور عرضه خواهد شد.

 

از « لیلا محمدی » تا کنون آثاری همچون دختران اُپی دی و  دیدار زخم‌ها ( انتشارات سوره مهر) ، زنان پایار ( انتشارات صریر) ، دو قطره خون، یک قطره باران (انتشارات معاونت زنان ریاست جمهوری)، دُرافشان و  پرپروک(انتشارات فاتحان)

و جای پای رودم (انتشارات نیلوفر) به چاپ رسیده است.

 

جهت آشنایی بیشتر با شهید سیدرضا پور موسوی و مشاهده ی دستنوشته های او اینجا و اینجا را کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا