خاطره شهدایادهای ماندگار
موضوعات داغ

پیشگویی عجیب ۳۸ سال پیش شهید حسین ناجی

بخشی از وصیتنامه شهید حسین ناجی

بالانویس:

از شهید محمد حسین ناجی دزفولی که بین رفقایش بیشتر به حسین ناجی شهرت دارد، چندین بار نوشته ام. اما این بار بخشی از وصیتنامه او را منتشر می کنم که حاوی پیشگویی عجیبی در خصوص این روزهای ماست.

آنانکه حسین را می شناسند، می دانند برای عارفی مثل حسین ناجی ، چنین دستنوشته ها و چنین خبرهایی از آینده ، کار عجیبی نیست. یقیناً در دلی که سرچشمه ی اخلاص پروردگار است، انعکاس چنین تصاویری از آینده کار عجیب و غریبی نیست.

این شهید والامقام در بخشی از وصیتنامه خود می نویسد:

«انشاء‏الله كه با صدور اين انقلاب به تمامی ممالك اسلامی عموماً و منطقه خاورميانه خصوصاً، زمينه فوری و جدی برای ظهور مهدی(عج) ايجاد شود و ما هر چه زودتر بخواست خداوند شاهد سقوط يكايك پادشاهان مستبد و حكومتهای خودكامه خواهيم بود و هشدار كه جهان را بزودي ۲۲بهمن ‏ها و فجر‏های ديگر در پيش است و اين وعده خداست كه الم تركيف فعل ربك باصحاب الفيل…»

و حالا ما باید برویم و حدیث مفصل بخوانیم از این مجمل.

روحش شاد.

شهید حسین ناجی در فروردین ماه ۶۱ و در عملیات فتح المبین آسمانی شد و مزار مطهر ایشان در جوار مزار برادر شهیدش «عبدالامیر ناجی» در قطعه دوم گلزار شهدای شهیدآباد دزفول زیارتگاه عاشقان است.

 

اگر می‌خواهید با افکار و ویژگی‌های عارفانه شهید حسین ناجی بیشتر آشنا شوید؛ پیشنهاد می‌کنم مطالب «امان از سفره …»، «بیت‌المال و دیگر هیچ» و «قاب رسانه ملی جای زینب‌واره‌ها است نه سلبریتی‌ها» را هم نگاهی بیندازید.

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. سلام حاجی جان الانم خیلی ها را داریم ک آینده را پیشگویی میکنند
    نمونه میخاهی؟
    یکی توی استخر فرح غرق شد
    قبلش گفت دنیا فردا دنیا موشک نیست دنیای گفتمان است
    دیدی حاج قاسم را شهید کردن با گفتمان شهید کردن
    مدیونی اگر فکر کنی با موشک بوده!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا