تاریخ‌نگاریعکس

امروز روح شهدای موشکی دزفول ، از همه شادتر است

به بهانه پاسخ کوبنده سربازان سپاه اسلام به رژیم نامشروع صهیونیستی

امروز روح شهدای موشکی دزفول ، از همه شادتر است

به بهانه پاسخ کوبنده سربازان سپاه اسلام به رژیم نامشروع صهیونیستی

 

این تصاویر شاید دردناک ترین و تلخ ترین تصاویر به جا مانده از دوران هشت سال دفاع مقدس، برای دزفولی ها باشد. آن روزهایی که دزفولِ قهرمان هدف موشک های ۱۲ متری رژیم بعث عراق  قرار می گرفت و اعضای چندین خانواده را با هم مهمان بهشت می کرد. از کودک سه روزه تا پیر ۹۵ ساله و خانواده هایی که میراث آن دوران برایشان شد یک ردیف طولانی از مزارهای همشکل و همسان در گلزارهای شهدای دزفول.

و البته خانواده هایی که گاهی پیکر عزیزانشان هم پیدا نمی شد که حتی صاحب مزار هم باشد.

همان روزگاری که شعار مردم موشک جواب موشک بود، اما موشکی نبود که در جواب آن جنایت ها و وحشی گری های رژیم بعث پرتاب شود.

 

و امروز یقینا روزی است که  روح این عزیزان شهید بیش از پیش شاد و خوشنود است، چرا که پس از بیش از چهل سال ، تمام عالم به چشم دید که جمهوری اسلامی ایران به لطف خدا و رهنمودهای رهبری دانا و الهی و تلاش و کوشش شبانه روزی فرزندان و دانشمندان و  نخبگان نظامی اش، به چنان اقتداری رسیده است که تمامی شیاطین عالم از او هراس دارند.

جمهوری اسلامی ایران به چنان ابهتی رسیده است که از هزاران کیلومتر فاصله ، پایگاه های رژیم نامشروع و کودک کُش صهیونیست را رسماً و مستقیماً شخم می زند.

روح این عزیزان شاد است که می بینند جمهوری اسلامی ایران است که تمام معادلات دشمنانش را به هم می ریزد و اوست که قدرت بلامنازع و تعیین کننده منطقه است و هر دستی را که برای دست درازی بلند شود، بی درنگ قطع می کند.

الحمدلله رب العالمین

اگر چه تقدیر چنین خواست که این عزیزان در آن دوران حماسه و ایثار و در اوج مظلومیت، جاودانه شوند، اما حالا ایران اسلامی جوانانی دارد که انتقام خون آنان را از تمامی مستکبران عالم و خصوصاً رژیم کثیف صهیونیستی می گیرد و امام بصیر و فرزانه ای دارد که در اوج اقتدار و دست در دست امام عصر(ع) شیعیان را به سمت ظهور رهبری می کند.

 

امروز و پس از عملیات «وعده صادق» و موشکباران پایگاه های نظامی رژیم صهیونیسیتی ، بیش از پیش روح شهدای موشکی دزفول ، پایتخت مقاومت ایران شاد است و یقیناً شور و شعف و شادی و سروری که در عرش برپاست ، بیش از جشن و سرور ما در فرش است.

 

روح تمامی شهدای موشکی دزفول شاد

روح تمامی شهدا و خصوصاً روح شهید حسن تهرانی مقدم، پدر موشکی ایران شاد

و خداوند به رهبری عظیم الشان و تمامی سربازان و رزمندگان اسلام طول عمر با عزت عنایت کند تا بتوانند این ویروس ننگین و رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیسم و حامی اصلی او ، شیطان بزرگ را از صحنه ی روزگار محو کنند و یقیناً آن روز نزدیک است.

ان شالله

 

تصاویری از مزارهای خانوادگی شهدای موشکی شهرستان دزفول

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا